BazaarGhar University
✓ ہر کاروبار کے لیے ٹیگز کی منسلک کرنے کی سہولت۔
✓ لوجسٹک سپورٹ۔
3. کرنے ہیں اور نہیں کرنے ہیں
I. بیزنس پارٹنرز کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ کسی بھی قسم کے مصنوعات کو کھولیں، فروغ دیں اور مارکیٹ کریں مگر جب تک شرائط پیش کرنے کے تحت کھلم کھلا منع نہ ہو۔
II. نہیں کرنے ہیں:
a. ممنوع شدہ اشیاء نہ بیچیں (شراب، پورنوگرافی، بالغ مواد اور کھلونے، مقامی قوانین اور ضوابط کے تحت پابند دواؤں کی فروخت)
b. برقیاتی، آتشبازی کوئی بھی قسم کے بھوت، آتش بازی نہ بیچیں
c. ہتھیار و اسلحہ نہ بیچیں
d. اس پلیٹفارم کو ڈیٹنگ یا کسی بھی دوسرے ممنوع مقصد کے لیے استعمال نہ کریں۔
e. کسی بھی بے حیائی کن مواد کو شائع، بات چیت کریں یا مارکیٹ نہ کریں۔
f. کسی بھی اسپیمنگ کی سرگرمیاں نہ کریں۔
g. بکنگ/آرڈر کرتے وقت حاصل کردہ کسٹمر کی تفصیلات کا استعمال، غلط استعمال یا کسی دوسرے ساتھ مشترک کرنے سے بچیں۔
h. اپنی ذاتی تفصیلات اور معلومات کو کسی بھی کسٹمر کے ساتھ نہیں شیئر کریں۔
i. جعلی چھوٹ اور زیادہ قیمتیں متعارف نہ کریں۔
j. کسٹمرز کو دھوکا دہی کا مقصد سے کوئی بھی عمل نہ کریں۔
k. اس پلیٹفارم کو بگ یا اس کی خدمات کو نقصان پہنچانے کے لیے کوڈ، فائلیں، اسکرپٹس، ایجنٹس، یا پروگرام منتقل نہ کریں، جیسے کہ وائرس، کیچوئر، وقتی بم، ٹروجن ہارس۔
BazaarGhar سختی سے منع کرتا ہے کہ بیزنس پارٹنرز ان کے کسٹمرز کی معلومات کو کسی تیسری شخص سے شیئر کریں۔
بیزنس
BazaarGhar University
III. شپمنٹ کی درست پیکنگ
IV. شپمنٹ سے پہلے مصنوعات کی چیکنگ
V. ہینڈلنگ مدت کی ہدایتوں کا پیروی کرنا
VI. تازہ ترین اسٹاک کی سطحوں کا برقرار رکھنا
VII. پلیٹ فارم کے شرائط و ضوابط کا اطاعت
VIII. مخصوص مدت کے دوران سوالات، تبصرے، سوالات کا جواب دینا اور جواب دینا۔
IX. مصنوعات کی صحیح اور مناسب تصویریں اپ لوڈ کرنا
بیزنس پارٹنرز کو یہ یقینی بنانا چاہئے کہ ان کی تمام پیش کی گئی مصنوعات، چاہے وہ انہوں نے تیار کی ہوں، درآمد کی ہوں یا دی گئی ہوں، بیزنس پارٹنرز یا دوسرے لوگوں کی طرف سے، تمام متعلقہ ریگولیٹری پرمٹس اور لائسنسز رکھیں گے، اور تمام لاگو قانون، فرمودات، کوڈ، اور ضوابط کو مطابقت دیں گے۔
بیزنس پارٹنرز کو اپنے کریڈنشلز کا استعمال کرکے کئی بھی کارروائیوں کے لئے ذمہ دار ہونا چاہئے، جیسے کہ فراڈ یا مشابہ عمل۔
بیزنس پارٹنرز کو اپنی آن لائن پلیٹ فارم یا کسی بھی دوسرے فروختی پورٹل یا مارکیٹ پلیس پر ذکر کردہ قیمتوں سے زیادہ قیمت نہیں رکھنی چاہئیے۔
5. ریٹنگ اور رینکنگ
بیزنس پارٹنرز کو پلیٹ فارم کی سروس کے شرائط کو پڑھنے، سمجھنے اور اپنی دکھائی کو پلیٹ فارم پر بہتر بنانے کے لئے مشورہ دیا گیا ہے۔ بیزنس پارٹنرز کی رینکنگ کئی عوامل پر مبنی ہوگی جیسے کہ مکمل آرڈرز کی تعداد، پیش کردہ مصنوعات کی تعداد، آرڈرز کی کم ہونے کی شرح، ہینڈلنگ مدت، کسٹمرز کی ریویوز وغیرہ۔
جو کسٹمر آرڈر کی تصدیق کے بعد آرڈر قبول نہ کریں، ان کو COD حالت سے مستقبل کی ادائیگی کی حالت میں منتقل کیا جائے گا تاکہ بیزنس پارٹنرز کو ایسے غیر اخلاقی عملوں سے بچایا جا سکے۔
6. کمیشن
کمیشن، کمیشن ٹیبل میں تعریف کیا گیا ہے، فیسدرجہ انضمام کرکے فروخت کی قیمت کے ایک فیصد کے طور پر حاصل کیا جاتا ہے۔
7. ادائیگیاں
I. BG سب کی طرف سے پلیٹ فارم پر خریدی گئی مصنوعات کے تمام ادائیگیوں کو موصول اور عمل میں لایا جائے گا۔
BazaarGhar University
II. BG کسٹمر سے وصول ہونے والی مصنوعات کی رقم کی ادائیگی کرے گا، جس سے کم ہوں گے:
ا. پلیٹ فارم کے کمیشن کا حصہ
ب. کوئی بھی خدماتی فیس، جرائم، یا کسی بھی دوسرے مقررات کی رقم
ج. کوئی ضروری یا فرضی کٹوتی کی رقم، اگر کوئی ہو، جیسا کہ حکومت یا متعلقہ جہاں کی حکومتی ادارے کی جانب سے وقتاً فراہم کیا گیا ہو۔
III. ادائیگیاں 7 دن کی واپسی کی مدت (یعنی 7 دن) کے میعاد کے بعد، بی پی کے معین بینک اکاؤنٹ میں ہر دو ہفتے میں کی جائیں گی۔
IV. پلیٹ فارم یہ یقینی بنائے گی کہ بی پی کے اکاؤنٹ سے کٹوتی کی پوری سٹیٹمنٹ اور تفصیل کو سنجیدگی سے ریکنسل کیا جائے گا۔
V. تمام ادائیگیاں پاکستانی روپے میں کی جائیں گی۔
VI. اگر بی پیز کی معلومات میں تبدیلی کرنی ہو تو، بی پی اپنی بینک اکاؤنٹ کی معلومات کو بی پی پروفائل سیکشن میں اپ ڈیٹ کرسکتا ہے۔
VII. بی پیز راضی ہوتا ہے کہ BG وقت پر ادائیگی کرنے میں ناکامی کے لئے ذمہ دار نہیں ہوگی جو بینک کی ناقص یا غلط معلومات فراہم کی گئی ہو یا BG کے کنٹرول سے باہر کسی بھی حالت میں جیسے ہڑتال یا عوامی چھٹیاں وغیرہ۔
VIII. بی پیز کو بیشترتر 30 دنوں کے اندر اسٹیشپمنٹ کی تاریخ سے ضائع ہونے والے کسی بھی آرڈر کا معاوضہ دیا جائے گا۔
IX. بی پیز کو اپنی مصنوعات کی فروخت یا پلیٹ فارم پر خرید کے متعلق، ہر جرائم، سیلز ٹیکس، ایکسائز ٹیکس، ویلیو ایڈیڈ ٹیکس، اور کسی ب
ھی دیگر جرائم، ایکسس، فیس یا چارجز کی ادائیگی کے لئے ذمہ دار ہونا ہوگا جو کسی بھی ادارے کے حکومتی اتھاروں کی جانب سے عائد کی جائیں گی۔
X. بی پیز کو پلیٹ فارم کے ذریعہ کسٹمر کو مصنوعات کی فراہمی پر کسی بھی سیلز ٹیکس کی ادائیگی کے لئے اکیلے ذمہ دار ہونا ہوگا۔
8. نام تبدیلی پر پابندیاں
1. بی پیز اپنے بزنس اکاؤنٹ نام کو منتخب کرنے کے بعد تبدیل نہیں کرسکتے ہیں مگر:
ا. BP ہیلپ ڈیسک کے ذریعہ درست وجہ کے ساتھ درخواست دی گئی ہو اور وہ پروسیس ہو گئی ہو
ب. ابتدائی تصدیق کے دوران ہیلپ ڈیسک کی جانب سے بزنس نام میں تصادم ہو
ج. کپی رائٹ یا ٹریڈ مارک کے تحت دوسری پارٹی کی طرف سے نام پر دعویٰ ہو
9. بزنس اکاؤنٹ کے قسم
براہ کرم بزنس پارٹنرز کے لیے دستیاب بزنس اکاؤنٹ کی زمرے کو دیکھیں
BazaarGhar University
10. سوشل میڈیا پر مارکیٹ اور پروموشن
I. پلیٹ فارم تمام لائیو شوز، ریکارڈ شوز، اور دیگر مارکیٹنگ اور پروموشنل ویڈیوز کا ایک مواد فراہم کرے گی جو BG کی ویب، BG کی ایپ، BG کے فیس بک پیج، BG کے فیس بک گروپ پر دستیاب ہوگا۔
II. BP فیس بک، واٹس ایپ پر ویڈیو لنک شیئر کرسکتے ہیں، یہاں تک کہ خاندان، دوست، اور بزنس پارٹنرز کے ساتھ۔
11. سیلر کے انتخاب کی معیار – راؤنڈ 1
سیلر کو متعلقہ معاہدہ دستاویزات میں شرکت کے متعلقہ شرائط پر مطالعہ کرنا چاہئے، جن میں سیلر معاہدہ اور خدمت کی سطح کی معاہدہ شامل ہیں۔
درخواست دینے والے کی ضروریات یہاں پر دی گئی ہیں:
I. پاکستانی رہائشی اور 18 سال یا اس سے زیادہ عمر کے ہونا
II. ایک درست شناختی کارڈ ہونا ضروری ہے
III. مندرجہ ذیل شہروں کے رہائشی ہونا ضروری ہے:
IV. کراچی
V. لاہور
VI. اسلام آباد
VII. راولپنڈی
VIII. ایبٹ آباد
IX. بہاولپور
X. فیصل آباد
XI. گوجرانوالہ
XII. گجرات
XIII. جہلم
XIV. لاڑکانہ
XV. پشاور
XVI. کوئٹہ
XVII. ساہیوال
XVIII. سرگودھا
XIX. سکھر
XX. واہ کینٹ
XXI. سیالکوٹ
XXII. حیدرآباد
XXIII. ملتان
XXIV. دیگر شہروں کے رہائشی بھی درخواست دے سکتے ہیں جو استثنائی بنیادوں پر جائزہ کیا جائے گا
V. بینک اکاؤنٹ یا جاز کیش یا ایزی پیسہ کا اکاؤنٹ
X. مصورت اور ویڈیو کی معیار
پلیٹ فارم مکمل طور پر اصل فروخت کاروں کی حمایت کرے گا، جو اپنی آن لائن موجودگی کو بڑھانا چاہتے ہیں اور بہتر بنانا چاہتے ہیں۔ بہترین اصول یہ ہے کہ ہم انتخابی سپلائرز کے ساتھ کام کریں اور اعتماد اور عظیم خدمت کا تعمیر کریں۔
12. سفارشات:
فروخت کاروں کو تجویز کی جاتی ہے کہ
I. مشتری کی توقعات کو ترتیب دینے کے لیے عمومی معیار کی مصورت کی تصویریں چھاپیں، بہتر ہے کہ یہ سفید پس منظر میں ہوں۔
II. ممکنہ تفصیلات کے ساتھ تفصیل میں تفصیلات چھاپیں۔
III. انوینٹری رجسٹر کو اپ ڈیٹ رکھیں۔
IV. دن میں کم سے کم ایک لائیو شو کریں یا منعقد کریں۔
بازار گھر یونیورسٹی
کاروباری شراکت دار - آرڈر پروسیس کا خلاصہ۔
بازار گھر یونیورسٹی
1. آرڈر فلفلمنٹ کی پروسیس:
1. جب کسٹمر آرڈر کرے، بیزنس پارٹنرز کو تصدیق کے لئے یہ چیک کرنا ہوگا:
a. مصنوعات کی دستیابیت۔
b. مصنوعات کی معیار کی یقینیت۔
c. کسٹمر سپورٹ کی تصدیقی کال۔
2. اگر تصدیق نہ ہو، تو پلیٹ فارم کو کسٹمر کو مطلع کرنا ہوگا، اسے ترتیب دینا یا آرڈر منسوخ کرنا۔
3. مگر اگر آرڈر بیزنس پارٹنرز کی تصدیق کے بعد ہو، تو انہیں اصل، غیر خراب مصنوعات ترتیب دینی ہوگی، پیکنگ گائیڈ لائنز کے مطابق مناسب طریقے سے پیک کرکے کورئیر پارٹنر کو جمع کرنے کے لئے تیار رکھنی ہوگی۔
4. بیزنس پارٹنرز کے پاس دو اختیارات ہیں:
o یا وہ اسے کورئیر آفس تک پہنچا سکتے ہیں؛ یا
o کورئیر کمپنی کا آدمی ان سے اسے لیجا سکتا ہے (جس پر کورئیر کمپنی کی طرف سے ایک معمولی قیمت چارج کی جائے گی جو آخر کار بیزنس پارٹنرز کو چارج کی جائے گی)۔
5. جب پارسل لوجستک پارٹنر کے ذریعے جمع کیا جائے، تو بیزنس پارٹنرز کو ترسیل کی حالت کی جانچ پڑتال کرنے کا سیدھا راستہ ہوگا۔ یہی چیز کسٹمر کو بھی دستیاب ہوگی۔
6. بیزنس پارٹنر کو چارجز کے لئے اس پارے کرنے کے لئے ادائیگی اور چارجز سیکشن کا حوالہ دیں۔
2. آرڈر کی منسوخی / منسوخی:
1. بیزنس پارٹنرز کو ماننا ہوگا کہ کسٹمر آرڈر کو اس سے پہلے منسوخ کر سکتا ہے۔
2. بیزنس پارٹنرز کو ماننا ہوگا کہ اگر کسٹمر آرڈر کو "شپ کیا گیا ہے" کی حیثیت سے پہلے منسوخ کرتا ہے، تو ایسی ہر قسم کی شپمنٹ اور اس کے مسئولیت بیزنس پارٹنرز کی جمے رہیں
بازار گھر یونیورسٹی
b. کسٹمر سروس ڈیپارٹمنٹ وہ سکریننگ پوائنٹ ہوگا جہاں سے تمام شکایات جو کسٹمر نے درج کی ہوں، ان کی جانچ پڑتال کی جائے گی۔
c. کسٹمر سروسز ڈیپارٹمنٹ، اگر کسٹمر نے غلط پروڈکٹ حاصل کی ہو، تو کسٹمر سے سوال نہیں کرے گا، مگر یہ شرط ہے کہ دعویٰ کو مخصوص وقت میں درج کیا گیا ہو اور اسے کسٹمر نے استعمال نہ کیا ہو۔
d. کسی بھی اختلاف کی صورت میں، کسٹمر سپورٹ ٹیم کا فیصلہ آخری تصور کیا جائے گا۔
4. کوئی واپسی کا پالیسی نہیں میں مصنوعات:
a. کسٹمر اگر مصنوعہ کو توڑا ہوا یا خراب پایہ ہو، تو وہ مصنوعہ کو واپس کر سکتا ہے یا ریفنڈ حاصل کر سکتا ہے۔
b. اگر مصنوعہ غلط ترسیل کیا گیا ہو تو کسٹمر واپسی/ریفنڈ کا دعویٰ کر سکتا ہے۔
براہ کرم نوٹ کریں: اس دستاویز یا کسی اور دستاویز میں ذکر شرائط و معاہدے وقت کے ساتھ تبدیلیوں یا ترمیموں کے لیے مشمول ہیں، اور یہ بیزنس پارٹنرز کو اندرنیٹ کمیونیکیشن اور سیلرز سینٹر پر اپ ڈیٹ کے ذریعے منتقل کیے جائیں گے۔
اس پلیٹ فارم پر رجسٹر کرنے کے ذریعے، سیلر نے اس دستاویز میں یا سیلر پورٹل پر شائع کردہ ترمز اور شرائط پر راضی ہونے کا اقرار کیا ہے، جو وقتا فوقتا بروقت ترمیم کی جائیں گی۔
سیلرز مندرجہ ذیل باتوں کو تسلیم کرتے ہیں:
بازارگھر یونیورسٹی
1. بازارگھر کاروبار میں خدمات فراہم کرنے کا مقصد رکھتا ہے تاکہ ایک مارکیٹ پلیس کے ذریعے ای-کامرس کو آسان بنایا جائے، جس کا نام ہے "بازار گھر" - ایک پلیٹفارم جو کسٹمرز اور سیلرز کو آن لائن لین دین کرنے کی اجازت دیتا ہے۔
2. سیلر چاہتا ہے کہ وہ "بازار گھر" کی طرف سے چلائے جانے والے اس مارکیٹ پلیس پلیٹ فارم پر اپنے پروڈکٹس فروخت کرے۔
3. سیلر اس اہداف کے تحت "بازار گھر" کو اپنا کمیشن ایجنٹ منتخب کرتا ہے، جیسے کہ اس معاہدے اور کسی بھوت ہونیوالے معاہدے کی شرائط و ضوابط کے تحت۔
4. تازہ کردہ، اپ ڈیٹ کردہ شرائط و ضوابط اُن تمام شرائط و ضوابط کو جوارح ہوں گے، بے ترتیب کریں گے جو سیلر کو جاری کیے گئے ہوں گے۔
5. تمام اقدامات اس بات کو یقینی بنانے کے لئے کئے جائیں گے کہ صارفین کو بہتر خدمت حاصل ہوگی اور ان کی خوشنودی میں اضافہ ہوگا۔
6. کسٹمر کو فراڈ کرنے کا کوئی مقصد نہیں ہوگا۔
7. مصنوع کی معیار اور بنائی کے حوالے سے کسٹمر کو گمراہ کرنے کے لئے کوئی رابطے یا وعدہ نہیں کیا جائے گا۔
8. "بازار گھر" کی فراہم کردہ خدمات صرف کسٹمر کو سیلر کی طرف رجوع کرنے اور ان کے نام پر آرڈر اور ادائیگیاں قبول کرنے سے محدود ہے، جو کہ سیلر کو درخواست کرنی ہیں، مگر اس سے محدود نہیں ہوتا، بھرتیگئی ہوئی ہے۔
9. "بازار گھر" ، سیلر کو اس معاہدے کے کسی حصہ یا کسی قسم کی مستقبل کی خدمات کے لئے سب کانٹریکٹروں کی خدمات حاصل کرنے کی اجازت دے سکتا ہے بغیر کسی پیشگوئی کے۔
10. بازار گھر کی خدمات کو مستقل بہتر بنانے کی بنا پر، پلیٹ فارم کی پالیسیوں میں وقت کے ساتھ ترقی ہوگی (سیلر کو اطلاع دی جائے گی)۔ سیلر کی پلیٹ فارم کا استعمال اور سیلر سینٹر تک رسائی اس معاہدے اور تاریخ کے مطابق ہوگا جو وقتا فوقتا دستیاب ہوں گے۔
11. معیار کی بحالی اور بلند خدمت کے اعتبار سے، "بازار گھر" کو حق محفوظ ہے کہ وہ سیلر کو لسٹ سے نکالے اور سیلر کے ساتھ تعلقات کو ختم کرے، جو "بازار گھر" کی اندرونی معیاری جانچ پڑتال پر مبنی ہو۔
'بازارگھر یونیورسٹی
کاروباری شراکت دار - کمیشن ساخت
خصوصیات سیٹ عام فروخت کار
ماہانہ سبسکرپشن فیس صفر
اشتہار کی جگہیں / مہینہ کوئی حد نہیں
مختص ہیلپ لائن نمبر ہاں
کمیشن کی شرح - عام 8٪
ادائیگی کی پروسیسنگ فیس 0٪
اعلی حد کو پورا کرنے پر واپسی لاگو نہیں
اگر قابل استعمال ہو تو ماہانہ فیس صفر
ای-سٹور قائم کرنے کی فیس مفت
جمع کردہ آرڈر کی حد 35۔
بازارگھر یونیورسٹی
آرکائیونگ – وی آئی ڈی 70
ویڈیو کا دورانیہ - شو 30 منٹ
دن میں شوز 3
رپورٹنگ ڈیش بورڈ ہاں
ویب سائٹ / ایپلیکیشن / فیس بک تک رسائی ہاں
خاندانی حمایتی پروگرام:
اہلیت کی شرائط:
1. 15 سال یا اوسط عمر کی خواتین
2. زندگی چراغ، اگر کوئی ہو، خواتین سٹاف کے ذریعے کرائی جائیں گی۔
ہنرمند جوان پروگرام:
اہلیت کی شرائط:
1. 14 سال یا اوسط عمر کے پاکستانی شہری
2. خصوصی ضرورت رکھنے والا شخص۔
کمیشن اور چارج آؤٹ کی شرح:
1. منسوخ آرڈرز پر کورئیر چارجز کو پلیٹ فارم برداشت کرے گی۔
بازارگھر یونیورسٹی
2. منسوخ آرڈرز پر اضافی واپسی کے چارجز کو پلیٹ فارم برداشت کرے گی۔
3. تصدیق شدہ لیکن مکمل نہ ہونے والے آرڈرز کی کمیشن کی ویلیو کا 50٪، حداقل 200PKR کے لیے محدود۔
4. کسی بھی وجہ سے آرڈر منسوخ ہونے پر مثلاً انوینٹری کی کمی، کمیشن کی 50٪، حداقل 200 PKR کے لیے محدود۔
5. "غلط مال موصول" یا "جعلی جہاں مصنوعات کی ضمانت دی گئی تھیں" یا "ختم ہونے والا مصنوعہ" کی واپسی پر کمیشن کی 50٪،
حداقل 300 کے لیے محدود۔
کمیشن:
1. معیاری چارج آؤٹ شرح (کمیشن + وی ٹی + ادائیگی کے چارجز) = 10٪ صرف مندرجہ ذیل کے لئے:
a. زمرہ A: (معیاری چارج آؤٹ شرح 2٪) اور شامل ہیں: موبائل، ٹیبلٹس۔
b. زمرہ B: (معیاری چارج آؤٹ شرح 2.5٪) اور شامل ہیں: ایر کنڈیشننگ، جنریٹرز، ریفریجریشن، ٹی وی، واشنگ مشین،
مائیکروویو، پلے اسٹیشن، گیمنگ کنسول، کیمرہ، گھڑیاں۔
c. زمرہ C: (معیاری چارج آؤٹ شرح 4٪) اور شامل ہیں: اسٹیشنری، کتب، پرنٹر، انک کیرٹرجز۔
d. گروسریز: 4٪۔
"بازارگھر کی طرف سے سائن کیا گیا" اور "کاروباری شراکت دار کی طرف سے سائن کیا گیا"
Comments
Post a Comment